L’Ajuntament i Cajamurcia organitzen un concert solidari a benefici de l’Hospital Asil Santa Marta

L’Orquestra Simfònica regió de Múrcia actuarà el 3 d’octubre en el Teatre Auditori de la Vila i oferirà un recital de música espanyola

L’Ajuntament de la Vila i la Fundació Cajamurcia han organitzat un concert solidari a benefici de l’Hospital Asil Santa Marta, que tindrà lloc dissabte que ve (3 d’octubre) en el Teatre Auditori de la ciutat. Per a celebrar el concert, l’Hospital Asil Santa Marta i la Fundació Cajamurcia han firmat hui (dimecres, 16 de setembre) un conveni de col·laboració.

El conveni estipula que la recaptació del concert es destinarà íntegrament a l’Hospital Asil Santa Marta. A més, la Fundació Cajamurcia entregarà un donatiu de 3.500 euros a la institució.

A la firma del conveni, que ha tingut lloc en l’Hospital Asil Santa Marta, han acudit el president de l’Hospital Asil Santa Marta, Joan Baptista Sellés Llorca, el director de Caja Múrcia en la Vila, Diego Martínez, i la regidora de Benestar Social, María Isabel Lloret.

María Isabel Lloret ha agraït "a la Fundació Cajamurcia i a l’Hospital Asil Santa Marta la firma, per segon any consecutiu, del conveni per a organitzar un concert solidari; és molt important dur a terme iniciatives com esta, que tenen com a fi recaptar fons per a millorar la qualitat de vida de les nostres persones grans".

María Isabel Lloret ha invitat a tots els vilers a sumar-se al concert, i els anima a què col·laboren amb l’Hospital Asil Santa Marta i a què assistisquen a esta activitat.

Per la seua banda, el director de Cajamurcia, Diego Martínez, ha assenyalat "l’èxit del concert solidari organitzat l’any passat, també a benefici de l’Hospital Asil Santa Marta, en el qual el poble de la Vila es va implicar al cent per cent; ens agradaria que esta iniciativa es repetira molts anys més".

El president de l’Hospital Asil Santa Marta, Joan Baptista Sellés, ha agraït tant a l’Ajuntament com a Cajamurcia que "hagen pensat de nou en esta institució per a realitzar una iniciativa solidària; esperem comptar amb el mateix èxit de públic que vam tindre en el concert de l’any passat".

Per a assistir al concert es posaran a la venda entrades a un preu de 10 euros (a manera de donatiu), que es podran adquirir en l’Oficina de Caja Múrcia, en l’Hospital Asil Santa Marta i en la taquilla del Teatre Auditori.

Notícia publicada el 16 de Setembre de 2009