Més de 10.000 persones participen a les Festes de l'Ermita de la Vila

Les celebracions en honor al patró viler, Sant Miquel, es van desenvolupar sense incidències i amb un rècord d'assistència

Més de 10.000 persones han participat en les Festes de l'Ermita de la Vila, dedicades al patró Sant Miquel. Aquestes celebracions, que van començar amb el Sopar típic el passat 23 de setembre, han transcorregut amb total normalitat i sense incidents i han registrat rècords de participació en molts dels seus actes.

Un dels actes més populars dels dies grans de l'Ermita va ser la festa de les tapetes, que tradicionalment organitzen les companyies que ocuparan els càrrecs de Rei moro i Rei cristià en les festes de Moros i Cristians. Més de 3.000 persones van compartir aquesta vetllada en la qual van col·laborar amb les dues companyies.

La vaqueta ha omplit la plaça en cada jornada i la V Trobada de Bandes de rock i DJ va congregar més de 1.500 persones, sobretot joves, divendres a la nit. El concurs d'allioli, els actes religiosos o la nit amb orquestra van penjar també el cartell de ple.

L'esport va ser un any més protagonista de l'últim dia de festes, la 3a Cursa Popular l'Ermita de Sant Antoni va comptar amb més de 200 participants i va congregar un centenar de persones que van animar els corredors. Després de la carrera, jocs infantils, concurs de paelles i el concert de Sant Miquel van tancar les festes.

«Estem molt orgullosos de com han transcorregut les festes d'enguany, tot el poble de la Vila s'hi ha bolcat i ha participat en els principals actes, però a més l'afluència de visitants ha estat també molt gran. Voldria agrair a la gestora de la Comissió de Festes el seu treball i a tots els veïns de l'Ermita que un any més han aconseguit fer inoblidables les nostres festes més antigues» ha comentat Marta Sellés, regidora de Festes.

Notícia publicada el 02 d’Octubre de 2017