L'estadi de rugbi de la Vila Joiosa rebrà per primera vegada la selecció espanyola

El XV del León disputarà un partit contra el Brasil el 25 de novembre

L'estadi de rugbi de la Vila Joiosa rebrà per primera vegada la selecció absoluta d'Espanya. Serà el pròxim 25 de novembre en un test match contra Brasil, que servirà per encarar els partits del Rugby Europe Championship al febrer, classificatoris per al Mundial de Japó de 2019.

El XV del León només ha disputat un partit a la província d'Alacant: va ser el 2007 contra Barbarians al Martínez Valero d'Elx, amb un resultat final de 26-52 per al llegendari combinat visitant. En aquesta trobada es va poder veure jugar el viler de naixement César Sempere, jugador internacional amb Espanya amb més de 50 caps, ara centrat en la direcció del projecte del Tatami Rugby Club.

Alfonso Feijóo, president de la Federació Espanyola de Rugbi, va visitar la setmana passada la Vila Joiosa i les instal·lacions de l'estadi de rugbi, també conegut com el ‘camp del Pantà’, acompanyat de Jason Craig, president del Club Rugbi La Vila, José Ramón Uclés, regidor d'Esports, i Paco Martínez, directiu de Rugbi La Vila, per comprovar les opcions d'acollir a la localitat aquest duel entre seleccions.

«Aquest partit és una oportunitat única per a la Vila per seguir demostrant l’aposta contínua per l'esport de la localitat i el suport a un dels nostres esports més emblemàtics com és el rugbi. A més, farà que el nom de la Vila Joiosa ressone internacionalment. Esperem que siga la primera, però no l'última vegada que al nostre estadi es juga un partit d'aquestes característiques, i que la selecció vinga més vegades a la nostra ciutat» ha comentat el regidor d'Esports, José Ramón Uclés.

S'espera que al partit es convoqe a Javier Carrión, jugador de Rugbi La Vila i internacional amb Espanya XV i Seven, «seria tot un regal per a l'afició vermella i blanc i blava» han manifestat des del Club de Rugby La Vila.

Notícia publicada el 19 d’Octubre de 2017