L'Ajuntament de la Vila presenta el Test Match Espanya-Brasil de rugbi

El Saló de plens de l'Ajuntament de la Vila Joiosa ha acollit la presentació oficial del Test Match entre Espanya i Brasil, que es jugarà el pròxim dissabte 25 de novembre a les 16.00 hores a l'estadi de rugbi de la Vila Joiosa «Camp del Pantà». A l'acte ha assistit Andreu Verdú, alcalde de la Vila Joiosa; José Ramón Uclés, regidor d'Esports; Marta Sellés, regidora de Turisme; Jason Craig, President del Club Rugbi la Vila, i Paco Martínez, directiu de l'entitat vilera.

L'Ajuntament de la Vila està col·laborant amb els preparatius i l’organització de l'esdeveniment, fins i tot el dia de la trobada hi haurà un servei gratuït d'autobús des de la localitat vilera perquè els aficionats puguen desplaçar fins a les instal·lacions del Pantà.

«Des de l'Ajuntament continuem apostant per l'esport i donant suport als nostres clubs més importants. El rugbi és un referent a la nostra ciutat i l'excel·lent trajectòria al llarg dels anys ha fet que el nostre estadi siga també un referent per a trobades internacionals de l'envergadura del que tindrem la setmana que ve. Estem molt orgullosos de rebre la selecció i per això volem que tots els vilers puguen anar a animar-la; estic segur que la resposta dels nostres ciutadans serà massiva» ha comentat l'alcalde de la Vila Joiosa, Andreu Verdú.

La Selecció Espanyola de Rugby XV vindrà la setmana que a la Vila a preparar amb uns entrenaments previs el duel internacional; és la primera vegada que juga un test matx a la província d'Alacant i davant el combinat brasiler.

Aquest trepidant xoc serveix com a preparació per al XV del Lleó davant el Campionat d'Europa, que arrancarà el febrer de 2018 enfront d'Alemanya, Bèlgica, Romania i Rússia, classificatori per al Mundial del Japó 2019.

Davant l'expectació que està generant aquest partit internacional, les entrades ja estan a la venda a través de www.marcaentradas.com o en taquilla el dia de partit.

Com a activitats complementàries a la trobada, el mateix dia tindrà lloc una Concentració d'escoles de rugbi prèvia al partit Espanya-Brasil, amb equips de la província i clubs convidats com el Cisneros de Madrid i el Andemen Tatami de València, entre altres.

Alhora, es durà a terme un Clínic de rugby en cadira de rodes al pavelló de Maisa Lloret, annex a l'estadi de rugby, organitzat pel Projecte Relleu Paralímpic, impulsat per la Fundació Trinidad Alfonso i gestionat pel Comitè Paralímpic Espanyol. El Clínic comptarà amb la presència del coordinador nacional de rugbi en cadira. Agrair també la participació a FESA (Federació d’Esports adaptats de la Comunitat Valenciana), a César Sempere, olímpic i jugador internacional amb Espanya amb més de 50 caps, i al Andemen Tatami en aquest esdeveniment amb el primer equip de rugbi en cadira de rodes de la Comunitat Valenciana, el Quad Andemen Rugby. En aquest Clínic podran participar usuaris en cadires de rodes i serà necessari la inscripció a través del correu electrònic relevoparalimpico@gmail.com.

Un emocionant dia homenatge a l’oval espanyol en les instal·lacions de rugbi de la Vila Joiosa ,on el club viler farà d'amfitrió i donarà la benvinguda a tots els amants d'aquest esport i a tots aquells que vulguen descobrir-lo per primera vegada.

Notícia publicada el 15 de Novembre de 2017