La 'VIII Setmana de l'Arròs' s'avança a la primavera

La cita gastronòmica es presentarà el 23 de març en una taula rodona

La «VIII Setmana de l'Arròs» de la Vila Joiosa es realitzarà aquest any del 9 al 15 d'abril, un avançament de dates promogut per la Regidoria de Foment Econòmic amb l'objectiu de millorar les xifres de participació i davant els suggeriments dels restaurants que formen part d'aquesta cita gastronòmica.

Aquesta nova edició compta, a més, amb diverses novetats: la primera d’aquestes és que es farà una presentació en la qual es podran veure els menús participants de cada restaurant. En aquest acte, que tindrà lloc el 23 de març a les 19.00 hores a la Llar del Pensionista, es durà a terme una taula rodona en la qual participaran els amos dels establiments; Carlos Corredor, director de la Guia Gastronòmica d'Alacant, i Eduardo Torres Molino-Roca, empresa de productes de varietat per a alta cuina.

La «VIII Setmana de l'Arròs»  comptarà aquest any amb 12 restaurants, dos més que l'any passat, que serviran menús a 23 euros que constaran de dos entrants, un plat d'arròs i les postres. Per la compra de cada menú, els comensals seran obsequiats amb una entrada per a Vilamuseu.

La promoció d'aquesta cita gastronòmica per part de l'Ajuntament comptarà, a més, amb diversos sortejos de menús, tant durant la presentació el 23 de març com en el Facebook de la Vila Gastronòmica. Vilamuseu també sortejarà dos menús per a dues persones entre els seus visitants del 23 de març al 6 d'abril.

«La Setmana de l'arròs és una cita molt consolidada en la nostra localitat a la qual aquest any volem donar un nou impuls, per això l'hem avançada a la primavera, una data en la qual el flux de visitants a la nostra localitat ja ha començat a créixer. A més, amb la presentació i la taula rodona que s'ha organitzat augmentarem la visibilitat d'aquest esdeveniment que té com a protagonista un dels plats més característics de la nostra zona» ha comentat Marta Sellés, regidora de Foment Econòmic.

Notícia publicada el 23 de Febrer de 2018