Benestar Social aconsegueix una subvenció per a contractar nou joves dins els programes d'ocupació juvenil del SERVEF

La Regidoria de Benestar Social de l'Ajuntament de la Vila ha aconseguit el finançament per a la contractació de nou joves en diverses regidories del consistori. En total, l'Ajuntament rebrà 266.553,13 euros gràcies al programa de subvencions destinat la contractació de persones joves qualificades per entitats locals (EMCUJU) i al Programa de subvencions per a la contractació de persones joves per entitats locals (EMPUJU).

Els llocs que s'han sol·licitat dins del programa EMCUJU, joves qualificats, han sigut: tècnic superior d'Esports, historiador-guia cultural, historiador-igualtat, treballador social i un sociòleg per a Igualtat. Dins el programa EMPUJU, els llocs que es crearan seran: dos peons de jardineria i dos peons de platges. Tots els joves tindran un contracte d'un any de durada, el programa es posaran en marxa quan la Generalitat formalitze l'aprovació de la subvenció.

«Des de la Regidoria de Benestar Social continuem treballant per la nostra ciutadania i busquem alternatives per a fomentar l'ocupació juvenil. Gràcies a aquesta subvenció de la Generalitat, nou dels nostres joves podran treballar i formar-se durant un any en diverses dependències municipals» ha comentat José Ramón Uclés, regidor de Benestar Social.

Els requisits per a optar a formar part d'aquest programa seran: ser menor de 30 anys, estar inscrits en les oficines del Servef i formar part del programa de Garantia Juvenil.

Notícia publicada el 21 de Maig de 2018