Més de 500 espècies autòctones són plantades al paratge natural al costat de la platja del Bol Nou per celebrar el Dia de l'Arbre

Desenes de famílies han participat en aquesta jornada que coincideix amb el Dia Mundial de l'Educació Ambiental i han reforestat el paratge amb espígols, llentiscles, romeus, pins i xiprers.

Imagen que acompaña la notícia
Hui és el Dia Mundial de l'Educació Ambiental i desenes de famílies vileres han celebrat la jornada plantant espècies autòctones al paratge natural ubicat al costat de la platja Bol Nou. Amb aquesta jornada participativa, l'Ajuntament de la Vila Joiosa celebra també el Dia de l'Arbre.
 
Al llarg del matí, les famílies han plantat més de 500 espècies típiques mediterrànies, entre elles, espígols, llentiscles, concolles, romeus, pins i xiprers de Cartagena, que han estat donades per la conselleria de Medi Ambient, Infraestructures i Territori.Els ciutadans han estat atesos pels operaris dels departaments de Medi Ambient i Escena Urbana. L'Alcalde Marcos Zaragoza i membres de la Corporació municipal també han participat a la jornada de reforestació ambiental.
 
El paratge natural al costat de la platja del Bol Nou és un enclavament privilegiat a la vora del mar, dedicat a àrea de descans i berenador. En aquest sentit, l'Alcalde Marcos Zaragoza ha destacat que “es tracta d'una gran iniciativa ja que permet un matí de convivència, oci i de contacte amb la natura i molt interessant alhora que divertida per als més menuts, que aprenen la importància de tenir cura dels nostres entorns naturals i de la necessitat de disposar d'arbres i plantes per protegir el medi ambient i enriquir al mateix temps el nostre benestar. Entre tots, hem de cuidar els nostres paratges naturals i enriquir-los per poder-los gaudir”. Per la seua part, el regidor de Medi Ambient, Carlos Soler, ha agraït l'alta participació dels veïns en aquesta jornada de plantació i ha recordat que l'alumnat de l'IES La Malladeta també participaran en una altra sessió de reforestació ambiental el proper divendres, 31 de gener, al paratge natural de La Malladeta.

Totes les imatges

Imagen que acompaña la notícia
Imagen que acompaña la notícia
Imagen que acompaña la notícia
Imagen que acompaña la notícia
Imagen que acompaña la notícia
Imagen que acompaña la notícia
Imagen que acompaña la notícia
Imagen que acompaña la notícia

Notícia publicada el 26 de Gener de 2025