La seu universitària de la Universitat d'Alacant a la Vila Joiosa organitza la conferència “La ciutat romana d'Allon” a Vilamuseu
La xerrada, que forma part de la programació de la desena edició de Festum Allonis, va mostrar la importància de la ciutat d'Allon, l'actual la Vila Joiosa, a l'època romana.

La seu universitària de la Universitat d'Alacant a la Vila Joiosa va oferir ahir la conferència “La ciutat romana d'Allon”. Aquesta xerrada s'emmarca dins del programa d'activitats de la desena edició de Festum Allonis, que organitza l'Ajuntament de La Vila Joiosa amb la col·laboració de l'associació Hispania Romana.
La conferència, en què es va exposar la importància de la ciutat d'Allon, l'actual Vila Joiosa, a l'època romana, va ser impartida pel director de Vilamuseu, Antonio Espinosa, la conservadora i responsable dels fons museístics de Vilamuseu, Amanda Marcos, i el responsable del servei municipal d'arqueologia, Diego Ruiz.
Totes les imatges
- Font: Font pròpia
- Regidoria: Patrimoni Històric.
Transformar en pdf la notícia
Notícia publicada el 15 de Setembre de 2023