Torna “Con G de Tapas” en el 25 aniversari de La Vila Gastronòmica en el qual els bars també competiran en un concurs d’ensalada russa

Font: Font pròpia
Regidoria: Comerç

L’edil de Turisme i Comerç, Rosa Llorca, ha presentat aquest matí la nova edició de “Con G de Tapas”, un esdeveniment dins de la programació del 25 aniversari de La Vila Gastronòmica en el qual els protagonistes són els bars de la Vila Joiosa.

“En aquesta 25 edició, es recupera l’esdeveniment Con G de Tapas, el qual hem redissenyat, ja que, a més de que els bars oferisquen les seues delicioses tapes i begudes, també podran competir en un concurs d’ensalada russa, durant els dies 9,10 i 11 de maig, coincidint amb la programació de la celebració del 725 aniversari de la Carta Pobla”, explica Llorca.

Els establiments que desitgen participar poden sol·licitar les bases del concurs i inscriure’s en l’Oficina de Turisme fins al dia 14 d’abril. El concurs d’ensalada russa comptarà amb un jurat popular, ja els clients votaran la seua ensalada russa favorita, així com un jurat professional, que decidiran l’ensalada russa guanyadora.

Enguany, els comensals podran degustar les tapes i begudes de cada bar participant amb l’adquisició de tiquets de 15 euros, que inclouen la consumició de tres tapes i tres begudes.

Compartir:

Notícies relacionades

toggle icon