La Vila Joiosa consolida la seua Fira del Llibre amb prop de 80 expositors i gran afluència de públic

Regidoria: Cultura, Educació

La mostra s’ha celebrat en la Barbera dels Aragonés on hi ha hagut venda de llibres, signatura d’exemplars i activitats per als més xicotets

La Vila Joiosa ha celebrat aquest 23 d’abril, Dia del Llibre, la seua Fira del Llibre amb prop de 80 expositors i gran afluència de públic. La tercera edició d’aquesta mostra ha sigut un gran èxit de participació i es consolida com una de les cites més importants de la comarca.

La fira ha tingut lloc al parc de la Barbera dels Aragonés, espai que ha sigut el punt de trobada per a autors, llibreries i lectors; a més d’associacions locals que també han posat a la venda els seus exemplars literaris. En aquesta edició s’han inscrit prop de 80 expositors que han oferit al públic els seus productes a la venda i els autors han signat exemplars al públic que ha comprat les seues obres. A més, per cada llibre comprat, el públic ha rebut una rosa de mans d’Alumnes del Cicle Formatiu d’Agrojardinería i Composicions Florals de l’IES la Malladeta.

L’Alcalde Marcos Zaragoza va acudir a la Fira del Llibre al costat de la regidora d’Educació i Cultura, Marisa Mingot; l’edil de Serveis Socials i Igualtat, Maite Sánchez; i l’edil de Comerç i Turisme, Rosa Llorca.

Marisa Mingot va destacar que aquesta fira “celebra la seua tercera edició enguany amb rècord de participació arribant als prop de 80 expositors”. La mostra “ha sigut un èxit d’assistència, tant d’autors o llibreries com de públic, i es consolida ja com una cita ineludible per a celebrar el Dia del Llibre”.

A més de l’exposició i venda de llibres, la fira ha comptat amb activitats dirigides al públic familiar. Els més xicotets han gaudit de diversos tallers de manualitats, realitzats per alumnes dels Cicles d’Educació Infantil de l’IES la Malladeta; així com activitats relacionades amb la lectura, com a contacontes, amb “Vida d’un gat”, de Ginés Cruz Zamora; “Viu els contes”, per part dels alumnes de TSEI – IES La Malladeta; o “La maleta viatgera” pel Gran Jordiet.

Compartir:

Notícies relacionades